Şayir Grup Bünyesinde faaliyet gösteren Yaşarlar iletişim Türkiye’de mobil iletişimin kullanılmaya
başlandığı ilk yıllar olan 1992’te İstanbul’da kuruldu.
İlk olarak araç
telefonu, çağrı cihazı ve dahili santrallerde hizmet veren Şayir Grubu
“İletişim Sanattır” mottosuyla ülkemizde teknolojinin gelişmesinde lokomotif
görevi üstlenmiştir.
Şirketimiz dünyadaki iletişim trendlerini yakından takip ederek 1997
yılında Türkiye’nin ilk ve tek operatörü olan Turkcell’in Abone Merkezi
konseptini oluşturan öncülerdendir.
Yaşarlar iletişim olarak mobil iletişimin ceplere girmesine
ülkemizde öncülük eden Turkcell’in ürün ve hizmetlerinin müşterilere
ulaştırılmasında daima etkin ve ilkeli bir rol üstlendik.
Bu doğrultuda 2000
yılında Turkcell İletişim Merkezi (TİM) mağazalarımızı açmaya başladık. 2007
yılına geldiğimizde teknolojiyi daha çok insanımıza ulaştırabilmek için Şayir Gsm bünyesi altında Turkcell’in yeni stratejisi olan Toptan Dağıtım Merkezi 'ni (TDM) kurduk .
2015
yılından itibaren mobil teknolojinin bölgemizdeki tüm işletmelerimizde
yaygınlaşması adına Şayir Kurumsal bünyesi altında Turkcell’in Kurumsal Çözüm Merkezi (KÇM)
görevini 2 yıl boyunca omuzladık.
Kısacası kurulduğumuz günden beri dikey ve dinamik
bir büyüme hedefleyen Yaşarlar İletişim olarak arkamıza dönüp baktığımızda bu hedeften hiçbir
zaman ayrılmadığımızı görüyoruz. Ülkemizin gelişimi için hız kesmeden çalışmaya
devam ediyoruz.