Şayir Grup Bünyesinde faaliyet gösteren Yaşarlar iletişim Türkiye’de mobil iletişimin kullanılmaya başlandığı ilk yıllar olan 1992’te İstanbul’da kuruldu.

 

İlk olarak araç telefonu, çağrı cihazı ve dahili santrallerde hizmet veren Şayir Grubu “İletişim Sanattır” mottosuyla ülkemizde teknolojinin gelişmesinde lokomotif görevi üstlenmiştir.

 

Şirketimiz dünyadaki iletişim trendlerini yakından takip ederek 1997 yılında Türkiye’nin ilk ve tek operatörü olan Turkcell’in Abone Merkezi konseptini oluşturan öncülerdendir.

 

Yaşarlar iletişim olarak mobil iletişimin ceplere girmesine ülkemizde öncülük eden Turkcell’in ürün ve hizmetlerinin müşterilere ulaştırılmasında daima etkin ve ilkeli bir rol üstlendik.

 

Bu doğrultuda 2000 yılında Turkcell İletişim Merkezi (TİM) mağazalarımızı açmaya başladık. 2007 yılına geldiğimizde teknolojiyi daha çok insanımıza ulaştırabilmek için Şayir Gsm bünyesi altında Turkcell’in yeni stratejisi olan Toptan Dağıtım Merkezi 'ni (TDM) kurduk .

 

2015 yılından itibaren mobil teknolojinin bölgemizdeki tüm işletmelerimizde yaygınlaşması adına  Şayir Kurumsal bünyesi altında Turkcell’in Kurumsal Çözüm Merkezi (KÇM) görevini 2 yıl boyunca omuzladık.

 

Kısacası kurulduğumuz günden beri dikey ve dinamik bir büyüme hedefleyen Yaşarlar İletişim olarak arkamıza dönüp baktığımızda bu hedeften hiçbir zaman ayrılmadığımızı görüyoruz. Ülkemizin gelişimi için hız kesmeden çalışmaya devam ediyoruz.